? Drastyczne spowolnienie kompa po instalacji DVD-RW ?

Autor: Prometeusz <xxyxxyxx_at_polbox.com>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 19:45:34 MET

Moja płyta główna to MSI K7T266 Pro2
http://www.msi.com.tw/program/produ...tail.php?UID=28
Procek Athlon XP 1600+ ; Ram: 512MB itp.. itd...
HDD: ST340016A, ST380021A
CD-RW LG 16x10x40x (HL-DT-ST CD-RW GCE8160B)
DVD-RW NEC ND-3500AG
WIN XP PROF

Nec-a posiadam od kilku dni (zworka SLAVE), LG (zworka MASTER)
- od samego początku zauważyłem drastyczny wzrost
czasu dostępu do obu dysków twardych,
teraz nawet "głupie" odświeżenie ikon na pulpicie trwa chwilęęęęę,
nie mówiąc np. o podejrzeniu "Właściwości" dużego katalogu (sporo plików i
GB),
przegraniu dużej ilości danych z jednego dysku,
na drugi (przegranie 10GB zajęło 40-60minut - ale plików było mnóstwo)
itp.... itd..... - przed podłączeniem neca te czynności trwały znacznie
krócej

druga sprawa: jak odtwarzam film DVD, dioda napędu DVD i dioda HDD
migają dokładnie w tym samym czasie z tą samą czestotliwością
-poprostu identycznie

wydaje mi się (99%), iż napędy połączone są na tej samej "szelce"
dyski też są razem
co do połączeń nie jestem pewien, ponieważ nie ja je robie
póki co nagrałem dwie płyty DVD-R z danymi i wydają się być wporządku

co moglibyście mi poradzić ?
liczę na wyrozumiałość i pomoc...