Re: Kontroler USB

Autor: Piotr Kalisz <tamipiotr_at_SPAM.poczta.fm>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 18:35:55 MET

Paweł Cern name@surname.neostrada.pl
[...]
> Jest OK, konwerter USB-RS232 powinien zachowywać się jak port COM. Który
> to jest port - łatwo sprawdzić. Wejdź w menedżer urządzeń, podłącz kabel
> zobacz który port szeregowy został dodany.

Faktycznie w COM 4 jest - USB to Serial Port (COM4)
Oprogramowanie nie działało, bo nie zmieniłem portu w jego ustawieniach.
W Moj komputer pokazal sie nowy folder(dysk) o nazwie Mobile i tam w
wlasciowsciach nalezalo zmienic z COM2 na port COM4-USB to Serial Port i
teraz jest OK.

W zwiazku z tym mam dwa pytnia pomocnicze:
1. Czy mogę w COM4 zmienic w zaawansowanych/ bufor obczytu na max? i czy w
zakladce ustawieniach portu moge zmienic Bity na sekunde z 115200 na max
tj. 921600?.
2. W zwiazku z tym, że zainstalowal sie jako COM4, a posiadam rowniez
kabel na COM2, czy transmisja/szybkosc polaczenia/odczytu jest
wieksza/szybsza na COM4 - USB to Serial Port czy na COM2?, bo odczytuje
dane na jednym i drugim, a roznicy znaczacej nie zauwazylem, chyba, ze mam
za slaby procek?.

Pozdrawiam

Piotr K.