Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 17:57:58 MET

"Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9> wrote in
news:cnqelk$afj$1@korweta.task.gda.pl:

Japanese and South Korean electronics giants, Toshiba and Samsung, said
they would integrate their optical-disk businesses into a world-leading
joint venture.
The joint venture with its headquarters in Japan will be owned 51 percent
by Toshiba Corp. and 49 percent by Samsung Electronics Co. Ltd., the two
firms said in a statement.

Nie chodzi o cale korporacje, ale ich oddzialy zajmujace sie napedami
optycznymi.
Ciekaw jestem gdzie sie odbywac bedzie produkcja :) Mam nadzieje ze jakosc
napedow na tym nie ucierpi.. ale to calkiem mozliwe :\