Re: Radeon 9800 Pro HiS Excalibur 128 MB DVI + tv-out ICE-Q

Autor: adrianko <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 17:40:30 MET

Witam.

Jestem posiadaczem tej karty od około 3 miesięcy.

Jeśli sobie ją kupisz to bez problemu będziesz odpalał na niej wszystkie
najnowsze gry (na rozdzielczości 1024x768 i przy szczegółach high/very high).
Oczywiści e wazne jest jeszcze to co masz w kompie opórcz karty.... ja mam PIV
2,8HT i 1GB Ram ( u mnie Far Cry i Doom3 nawet nie przytną...)

Karta jest bardzo cicha (praktycznie nie słychac chłodzenia), z tego co czytalem
da sie nieźle podkręcać (ja nie probowalem bo nie jestem zwolennikiem
podkręcania).

Jeśli masz tylko tę kasę na wydanie to się nie zastanawiaj. Choć czas leci
droższe karty tanieją i kto wie czy za 3-4 miesiące nie kupisz w tej kwocie
karty jeszcze nowszej i wydajsniejszej. Ale cóż gdyby myśleć tym tokiem to do
dziś bym czekał i miał w kompie Rive 128.

Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to pytaj a spróbuję odpowiedzieć.