Re: Roznica pomiedzy Matroxem G450 a Matroxem G 550

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 14:58:47 MET

W dniu Sat, 20 Nov 2004 13:23:52 +0100, osoba określana zwykle jako
perszing pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Na D-Sub przeciez nie masz cyfrowego sygnalu :)

Fakt, jak już pisałem w podwątku obok - nie doczytałem, a właściwie
inaczej odczytałem o co chodziło.

>Wiesz jesli nawet jest i cyfrowo, ale bez korekcji bledow to czemu nie?
>
>No a na PORZADNYM monitorze pewnie bedzie widac roznice jak byk.

Jeżeli oba kable trzymają normy, sygnał nie ma prawa być tak
poszatkowany, żeby było widać różnicę. Czasami mogą się pojedyncze bity
sygnału zgubić, ale to będzie akurat niesłyszalne/niezauważalne.

Pozdrawiam
PS: W dźwięku cyfrowym idzie sygnał IIRC z korekcją błędów. Na wizji
nie?

--
  Kruk@ -\                   | Kto  rano  wstaje, ten od miecza ginie.(Sad-
          }-> epsilon.eu.org | die)