Re: pamięć dwustronna

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 14:10:25 MET

news:2004112112114400@grush.one.pl...

> Nie.

> Nie.

> Nie.
>
> Moduł dwustronny to moduł wewnętrznie podzielony na dwa
> odrębne banki pamięci po 64 bity szerokości każdy (zamiast
> jednego 64-bitowego). *Nie widać tego podziału*.

Ja może trochę [OT] ale sprzedano mi w tamtym tygodniu kość 512 mb Goodram z
nalepką Wilka. Posiada ona 8 kości po jednej stronie modułu. Kiedy w tym
tygodniu próbowałem w tym samym sklepie ( Age - Opole ) kupić następną taką
samą kość, powiedziano mi że "jednostronnych" 512 już dawno nie widzieli.
Trochę sprzedawcę zdziwił mój śmiech oraz informacja że przecież można
powiedzieć przed chwilą u nich sprzedano mi taką kość. Pomimo że mam
AthlonaXP chciałem żeby pamięć działała w Dualu. Wiem że jeżeli bym kupił tą
"inną" kość to bios zgłosi że jest Dual - ale czy rzeczywiście będą działać
w ten sposób ?
I jeszcze inna sprawa - czy te kości nie będą się jednak "gryzły" ze sobą ?
Pozdrawiam
MH