Wydajnosc rivy Tnt1 w wysokich rozdzielczosciach

Autor: Marcin Wielocha <marcinwielocha_at_tlen.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 10:35:49 MET

Szanowi grupowicze,

Posiadam bardzo standardowego, jak na te czasy, kompa biurowego (XP2000, 256
mega, Hdd 40,.... i Creative riva TNT1)
Przy rozbudowie kompa zostawiłem sobie ta karte, poniewaz wymiana tego
komponentu nie byla mi potrzebna - nie gram i nie przetwarzam grafiki.
Niedawno sprawilem sobie nowy monitor i postanowilem sprawdzic jak komp
sprawuje sie na wyzszych rozdzielczosciach.
W 1024x768 wszystko OK
1280x1024 filmy dvd, obraz z karty telewizyjnej i inne multimedia strasznie
sie slimaczy
1152x864 tak jak wyzej
1600x1200 znowu wszystko OK????
> 1600x1200 demon predkosci jak przy poprzedniej rozdzielczosci????

Skad takie dziwne zachowanie karty?
Sterowniki mam najnowsze ze strony Nvidia (jako riva vanta)
Czy na nowszych Rivach, G-forsach jest OK (obraz z karty telewizyjnej i
filmów DVD
Pozdrawiam,
Marcin Wielocha