Re: Czy można kupić wentylator do Radeona 9000PRO?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 08:35:20 MET

Użytkownik "Tempus" <tempus@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
news:cnpdrr$fbb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zatarł się i przy próbie rozebrania uszkodziłem go. Można kupić gdzieś
> oryginalny lub przynajmniej taki dający się włożyć w radiator?
> A bez wentylatora karta też działała!

Bez wentylatora może się przegrzewać. Jeśli nie trafisz identycznego, możesz
kupić większy i przykręcić nad radiatorem (wkręty między żeberka radiatora).
Należy zwrócić uwagę na napięcie zasilające wentylator - ze złącza na karcie
typowo idzie 5V, zatem jeśli wiatrak chcesz zasilać z karty - też powinien
być na 5V.