Re: Formatowanie nowej baterii w notebooku

Autor: ksmx <ksmx_spamnothanks__at_plusnet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 01:21:20 MET

Użytkownik "jahu1" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl> napisał w wiadomości
news:cnoktt$isi$1@news.onet.pl...

> No tak, raczej chodzi o to, że przez jakiś tam długi okres czasu bateria
> nie jest używana. No w każdym razie ja tak robię jak piszę, używam laptopa
> przez rok, bardzo intesywnie, często na bateri, i nie zauważyłem spadku
> jakości baterii.

Pierwszy objaw jest taki, ze bateria najpierw pada przy 5%, potem 10,40,60%
itd. Potem pada zupełnie. Oczywiście elektronika zawsze
będzie pokazywać czas do końca tak jakby była pełna pojemność
i to wprowadza w błąd.

Co do baterii i lodówki. Jak ktoś ma dwa akumulatory
albo więcej to normalne jest, że jednego nie używa.

Pozdrawiam,
ksmx