ukruszenie rdzenia w athlonach i serwisy - pytanie na zapas :)

Autor: MRV <mrv_at_box43.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 00:52:47 MET

Witam,
Niedawno przesiadlem sie z PIII na XP-ka Bartona 2600+ i poznaje
wlasnie, co to za jeden. Duzo sie mowi o kruszeniu rdzenia i
problemach z gwarancja. Mam nadzieje, ze mi sie to nie przytrafi [na
razie tylko raz zalozylem wentyla i chyba nic nie zepsulem :)]. W
kazdym razie AMD daje taki oto material dla dystrybutorow:

http://www2.amd.com/pl-pl/assets/content_type/DownloadableAssets/RMA_Presentation_Polish.pdf

Najciekawszy fragment na temat to:

"Wszystkie pęknięcia rdzenia są uważane za uszkodzenia spowodowane przez użytkownika. Wszystkie
odpryski na rdzeniu o długości lub szerokości większej niż szerokość kondensatorów procesora
(ok. 1,65 mm) są uważane za uszkodzenia spowodowane przez użytkownika. Według poprzedniej
specyfikacji firmy AMD długość odprysku rdzenia nie powinna przekroczyć 0,76 mm (30 milicali),
a szerokość 0,38 mm (15 milicali)."

Wynika z tego, ze przy niewielkich odpryskach serwis nie ma podstaw do
odrzucenia reklamacji. Czy ktos z grupowiczow probowal powolywac sie
w serwisie na te wytyczne? Pytam na zapas, bo jak zdarzy sie
nieszczescie (odpukac), to chce wiedziec, na czym stoje.

Pozdrawiam!

mrv

--
mailto:mrv@box43.pl