karta winfast - problem z tv.

Autor: A.Lucis <badacz_at_mioodWYTNIJTO.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 22:43:31 MET

Witam.
Kupilem sobie karte leadtek'a winfast tv 2000 XP. Chodzi rewelacyjnie. z
jednym malym wyjatkiem. Program dolaczony do karty, dziwnie sie zachowuje. W
momencie przelaczania programow, najpierw pokazuje obraz, ale w glosnikach
jest szum. Dopiero po chwili pojawia sie normalny dzwiek. Chwila ta to raz
sekunda a raz 10 sek. Wydaje mi sie ze on jakby dostraja kanal w tym czasie.
Denerwuje mnie to jednak i irytuje. Dodam ze sygnal leci z kablowki.

Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.