Re: 1 LCD i 3 komputery...

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 22:32:20 MET

Dnia 20.11.2004, Konrad Sobczak napisał(a):

> Wiem ze sa przelaczniki z kilku komputerow na jeden monitor - takie zwykle(w
> dzisiejszych czasach nie nadajace sie podobno do niczego) i elektroniczne -
> sporo lepsze ale kosztujace ok 300 zl. Tyle ze - co to znaczy sporo lepsze?
> Mam 1 LCD i trzy komputery - przelaczanie za kazdym razem kabla jest
> straszliwie wkurzajace (LCD 15'' natywna 1024 i chce ja utrzymac ;), mam
> wiec pytanie - czy ktos uzywal takiego przelacznika razem z LCD i czy straty
> jakosci sa do zniesienia?

Przy takiej rozdzielczości i odświeżaniu (typowym/niewysokim dla LCD) nawet
nie zauważysz różnicy (chyba, że KVM będzie jakiejś "lewej" firmy, albo
trafisz "lewy" egzemplarz). Różnica będzie zauważalna przy wyższych
rozdzielczościach i odświeżaniu - typowym dla monitorów CRT 19" i więcej.

> Wchodzi jeszcze oczywiscie kwestia dluzszych
> kabli - a z tego co wiem do LCD powinny miec max 1.4 metra...

Ja używam z kablami do ~3m i nie ma problemów.

> Podpowiedzcie,
> cos - rozwiejcie moje watpliwosci... Tylko prosze - to ze moge sobie kupic
> drugi albo i trzeci monitor to sam wiem - da ktos kase? ;)

Najlepiej gdybyś miał możliwość sprawdzenia sprzętu przed zakupem. No i nie
oszczędzaj na jakości kabli.
Używałem Belkin-a, ale był pożyczony i musiałem oddać - szczerze mówiąc
średni. Teraz jakiejś innej firmy, niestety nie mam jak sprawdzić jakiej
(chwilowo nie w domu :D), a wyleciało mi z głowy. :(
Ogólnie polecam - jakikolwiek KVM to straszna wygoda, zwłaszcza w serwisie.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559