Re: Co myslicie o tej karcie ?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 21:59:41 MET

Użytkownik "Matrix" <matrix@tajemnica.net> napisał w wiadomości
news:cnnt4t$d64$1@dami.news.tkdami.net...
> co myslicie o tej karcie
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10645
> oplaca sie ja kupic czy moze wybrac cos innego :>

Jak chcesz być zadowolony to polecam Ci to:

albo nawet to:

Każda inna będzie bardziej lub mniej okrojona....

A tak poważnie:
Jak przeglądasz internet i piszesz w Wordzie to polecam tańsze + dodatkowy
RAM.
Jeżeli jesteś graczem to ta karta może być za słaba aby pociągnąć nowsze
gierki....
i jak chcesz być naprawdę zadowolony
(znaczy, jeżeli chcesz zrobić sobie dobrze na przynajmniej rok :)
to polecam zakupy na raty lub wsparcie rodziny na gwiazdkę i kupienie czegoś
powyżej lub równe FX5700 jeżeli lubisz GF.

ax
PS No chyba że jesteś takim specem jak mój brat który gra w Quake (?)
w sieci w rozdzielczości i ustawieniami takimi że widać tylko jakieś plamy
i do tych plam strzela.... ale ma powyżej 100 fps :))