Re: Nowy notebook - pytania dwa.

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 21:31:02 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:cno62r$1tf$2@opal.icpnet.pl...
> Powinien, ale to juz nie bedzie legalna kopia ;-)

Mi zadziałał polski XP Prof zainstalowany na amerykańskim serialu.
Co do legalności - to ja bym się nie przejmował - nalepka jest, wystarczy.
Nawet jak nie będzie do końca legalny, to w razie kotroli chyba nie
sprawdzają takich szczegółów?

> A co do akumulatorow - mysle ze to calkiem niezly wynik.
> Centrino to marketing a nie cuda-niewidy.

2,5 h to troche mało - mój prądożerny athlon 2500 wytrzymuje nieco dłużej
(prawie 3h) pracy w internecie.
Ale sformowanie beterii powinno sporo dać.

pozdrawiam
jahu