Legal HL2 - Install Problem 1334 Error - halflife_2_base_content.gcf. POMOCY.

Autor: Krzysztof Paz <kpaz_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 20:49:59 MET

Cześć,
no i byłem przypadkiem EMPIKU, podkusiło mnie i kupiłem sobie HL2.

Naturalnie w środku 5 CD-ków, serial nieco krzywo naklejony na wewn. stronie
pudełka i super bajerancka "wkładka instalacyjna" w kolorze pomarańczy...
nic to...
...wszystko nie ważne,...

Tylko że instalator sie kładzie po paru plikach jeszcze na 1CD-ku i mówi, że
nie może znaleźć sobie pliku "halflife_2_base_content.gcf" w pliku hl2.CAB.
W zasadzie dobrze mówi - bo ten "halflife_2_base_content.gcf" jest w pliku
hl22.CAB na drugim CD, tylko, że nie ma jak podmienić płyt w czasie pracy
installera, on sam o to się nie prosi, skopiowałem wszystko na dysk, nawet
też w końcu i do jednego katalogu i jeszcze mu rozpakowałem tego
halflife_2_base_content.gcf z hl22.CAB ale i tak d....

Ktoś wie, co można z tym zrobić ?

Pozdrawiam,
Kris.

PS.1.
Mam tylko napędy DVD - ale to chyba nie ma znaczenia ?

PS.2.
Jakby ktoś mi powiedział jak mogę zrobić dobie archiwum CAB większe niż 2GB
to też mi bardzo pomoże w tej sprawie... bo nawet rozpakowałem wszystkie
"*.gcf" z CABów, ale niestety jak je samodzielnie pakuję, to wychodzą mi dwa
pliki 2GB i 1,59GB i jest kwas - a jakby był jeden 3,59 i nazywał się
HL2.CAB to ide o zakład, że instalacja by się powiodła...tylko ten głupi
MS CABARC (5.2.3668.0) nie chce robić większych i dzieli...

PS.3.
EMPIK rokłada ręce, kasy nie chce oddać - mówią że moga to sobie przyjąć
jako reklamację gwarancyjną na 2 tygodnie (ale kase brali w czasie do 3
sekund). Support techn. u dystrybutora w Sosnowcu (nicolas) jest nie czynny,
najbliższy support jest za granicą i rozmowy moga mnie kosztować drożej jak
sama gra, zaś ja chce sobie tylko pograć.... juz nie chce do tego dopłacać -
bo było i tak odopwiednio drogo...

PS.4.
Wogóle wyglada toto na jakąś "dziwną" wersję - okładka jest lekko mówiąć
mierna jak taki tytuł, z tyłu na dole ma wciśniętą maleńką ramkę, że jest
"Nie do sprzedaży na terenie zjednoczonego królestwa" zaś binaria z płyt CD
jak najbardziej są czystym wydaniem dla U.K. z dnia 6-8.10.2004. w wersji
1.0.0.0 - ciekawe o co tu chodzi ?

PS.5.
Sprzętowo i programowo jestem raczej ok,
WinXP+SP2 (ver.US) + DX9 + Inet(DSL/Neo) + mnóstwo miejsca na dyskach +
i865PE + P4 2,4HT + 512RAM + ATI 9600PRO +najnowsze stery....Inne różne gry
chodzą dobrze. Stabilność 100/100.