Re: Płyta główna pod ABIT 64

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 20:40:09 MET

red napisał(a):

> To zalezy od podstawki, dla Socket 754:
> Microstar K8N Neo-Platinum (nForce3 250Gb)
fuuuuj mam złe doświadczenia z tymi płytami z tej firmy

> dla Socket 939:
> Microstar K8N Neo2-Platinum/939 (MS-7025-010) nForce3 250Gb

z mojej strony polecam : EPOX GIGABYTE SOLTEC ASUS ABIT i i to też nie
wszystkie modele...
a odradzam w wiekszej mierze MATSONIC ASROCK ECS i to też zaleznie od modelu

Model? Wiadomo jak najnowszy....! w zależności od finansów, na płytę
główną nie ma co żałować, jej się nie wymienia tak często jak inne
podzespoły