Re: Kamera analogowa jako internetowa?

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 17:48:38 MET

Użytkownik Norbert napisał:
> W artykule news:cnn8cp$12il$1@mamut.aster.pl,

> ja nie dysponuje tunerem tv , ale moja grafika (fx5950) posiada vivo.
> Bedzie to dzialac?

Bedzie.

> Jak sie do tego zabrac.

Wszystko czego trzeba to stosowne oprogramowanie. Niestety nie umiem
polecic niczego konkretnego. Ja kiedys uzywalem programu, ktory byl
dolaczony do mojej karty graficznej (tez z VIVO).

> Rozumiem ze ilosc klatek na sekunde z takiej kamery ( o ile sie uda to
> podlaczyc ) bedzie wieksza niz z kamer typowo internetowych?

Niekoniecznie. Wprawdzie zestaw kamera analogowa + karta z VIVO ma
teoretycznie wieksze mozliwosci jesli chodzi o jakosc przechwytywanego
obrazu, ale waskim gardlem bedzie tu raczej przepustowosc lacza
internetowego.