Re: Ktory lepszy LCD Samsung 710 T czy tez Sony HS74PB

Autor: Sliver <sliver_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 17:44:40 MET

Użytkownik "miko" <a@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cnnqjm$j3$1@korweta.task.gda.pl...
> Zamierzam w najblizszych dniach kupic LCD i zastanawiam sie nad wyborem
> pomiedzy dwoma monitorami: Samsung LCD 710 T lub Sony HS74PB. Ktory z nich
> jest lepszy? Pracuje dlugo z edytorami tekstu i korzystam z internetu. Oto
> ich specyfikacje: Samsung:
> http://www.monitor.pl/bxa/?action=show_opis&id=2138&id_kategorii=34
>
> i Sony:
> http://www.monitor.pl/bxa/?action=show_opis&id=2138&id_kategorii=34

Oba linki prowadza do tego samego monitorka:) Ale i tak osobiscie bralbym
Sony, sprzedalem klika tych LCDekow i dla siebie bede bral to samo tylko w
19". Bardzo ladnie swieca, no i te kolorki...:) Kazdy kto siedzial przed nim
podobnie wyrazal sie. Faktem jest ze Sony ma tragiczny serwis (nie wiem jak
Samsung) - czekam juz prawie 3 miesiace (!!!!!!) na fakture korygujaca i cos
czuje ze sprawa zakonczy sie wyzej.

Pozdrawiam
J.