Re: [AMD] Jak sie ma taktowanie do wydajnosci?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 16:10:28 MET

Borys Power wrote:

> To dobrze, czy zle? :) Z jakim PIV sa porownywalne Celerony D 2.5? :)

No gorzej niz Athlon XP, zwlaszcza na rdzeniu Barton :) Poszukaj sobie
testy na tomshardware.pl, tam jest tego duuuzo.

> A w normalnym uzytkowaniu (programy/gry) co Twoim zdaniem ma wieksze
> znaczenie - zegar czy wydajnosc procka?

Jasne, ze ogolna wydajnosc. I na ten przyklad AMD przewaznie wygrywa w
grach.

> Slyszalem o nim legendy tak jak kiedys o Celeronie 300A - ze niezle sie
> kreci :)

Wlasnie pod tym katem go Ci polecilem. Prawie kazdy leci na 11x200, co
daje oznaczenie 3200+. To jest niezla moc. Wiem bo sam mam :)

--