Re: Jeszcze raz pytanie o kartę graf

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 16:08:32 MET

ShadowFiend wrote:

> Mógłbyś rozwinąć tę myśl? Kupując 9600XT mam 256 MB, taktowanie rdzenia
> 500 Mhz, taktowanie pamięci 600 Mhz... czego więcej chcieć?

Papierkowe parametry brzmia dumnie, ale to nie wszystko.
Na poczatek spojrzmy na to zestawienie, zeby miec chociaz ogolne pojecie:
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm
9600XT bardzo slabo, nawet FX 5700U jest lepszy.

Dokladniej poczytac sobie o wersjach 6600 na AGP mozesz tutaj:
http://www.guru3d.com/article/Videocards/162/
Wydajnosc jest zadziwiajaco dobra. Teraz wez sobie dowolne testy 9600XT i
porownaj wydajnosciowo.

> I to za 700 PLN... a ten GF nawet na PCI kosztuje circa 1000-1200 PLN...
> przypuszczam, że jeszcze długo nie stanieje, a ja kartę raczej musze
> zmienić jak najszybciej bo jak sie okazało - GF4MX to szajs totalny...

No grubo przesadziles, wersje na PCI-E:
http://www.esc.pl/index.phtml?id=cennik&group=8&PHPSESSID=84aea11abb298b45709fca39fb343588

Leadtek GeForce 6600 128MB TV&DVI-out
cena netto: 459 zł cena brutto: 559 zł

Leadtek Winfast GeForce 6600GT 128MB TV&DVI-out
cena netto: 721 zł cena brutto: 879 zł

Ceny AGP beda pewnie bardzo zblizone.

> Sorki... pogooglałem i już powinno być OK... jest?

Jest ok.

--