Re: sprzezenie komputerow

Autor: horhe <horhe.reklamnielubi_at_wonWP.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 15:40:33 MET

Użytkownik "Tuvok" <tuvok1WYTNIJ_TO_i_TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cnnjtk$s3b$1@news.onet.pl...
> Witam,
> tak zastanawialem sie czy nie oplacaloby sie zlaczyc dwoch lub
wiecej
> komputerow nizszej klasy w jeden tzn tak aby dzialay jak jeden a
> fizycznie byly by np 3,
> wiem ze jest to mozliwe ale czy jest to wykonalne dla zwyklego
domowego
> uzytkownika?
Tak, to się nazywa cluster czyli klaster, można t zrobić pod 2000
serwerem albo pod linuxem,
nigdy sam nie robiłem natomiast na grupie poswieconej linuxowi co
jakis czas padaja pytania na ten temat wiec sa ludzie, którzy maja
cos takiego. A informacjio to pewnie po polsku duzo nie znajdziesz..
pocztyaj o mosix
pozdrawiam

--
UNIX is like a vigvam - no Windows, no Gates and an Apache inside