Re: drukarka

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 13:16:36 MET

Thu, 18 Nov 2004 22:48:06 +0100, na pl.comp.pecet, adam napisał(a):

> witam zastanawiam sie nad zakupem nowej drukarki rozwazam marke hp gdyz
> sprzetu tej firmy uzywam od samego poczatku, jednak chcialbym zapoznac sie z
> opiniami uzytkownikow najnowszych produktow tej firmy, najprawdopodobniej
> bede chcial kupic drukarke atramentowa do zastosowan biurowo-domowych nie do
> fotografii cyfrowej

To kup HP 5150 - jak jeszcze gdzieś dostaniesz (już nie jest produkowana,
wyprzedają) - posiadam, b.dobra jakość druku, napełnianie tuszu czarnego -
banalne, kolorowego - nie próbowałem, bo prawie że nie używam. Można
zmienić w "półfotograficzną" zamieniając tusz czarny z foto.

--
| MadMan                                                            |
| MSI KT6-Delta + Duron 1,6 @ 2 GHz FSB200 + 512 MB PC3200          |