Re: komputer sie nie wlacza

Autor: sandersm <sandersm_at_bezspamuwp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 12:40:56 MET

Niestety, nic to nie dalo...
ani wymiana tasmy, ani tez wymiana samego dysku...
caly czas problem jest taki, ze zasilacz nie przekazuje do kompa pradu...
zaden wiatrak nie rusza sie nawet na sekunde...
sprawdzilem motyw z zepsutym wlacznikie, uzylem innego, na 100% dobrego i
nadal nic...
pomocy, bo juz koncza mi sie pomysly
Pozdrawiam
sandersm