Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Bartek <bartek.usunto_at_coig.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 12:27:06 MET

Dnia 2004-11-20 12:04, Paweł Cern napisał(a):

> Co do tej usterki, sprawdź jeszcze czy występuje jeśli monitor umieścisz w
> innym miejscu. Może w pobliżu jest jakieś źródło pola magnetycznego które
> występuje chwilowo (coś się włącza od czasu do czasu).

Sprawdzilem. Przenioslem monitor w inne miejsce. Odstawilem wszystko co
lezalo obok monitora. Odlaczylem rowniez wszystkie urzadzenia z huba USB
 zintegrowanego z monitorem (myszka, czytnik kart flash, skaner oraz
kamera). Dodatkowo podlaczylem monitor pod inny komputer - laptopa,
przenioslem go rowniez do innego pomieszczenia i podlaczylem pod inne
gniazdko sieciowe.

Niestety to nic nie daje. Wydaje mi sie, ze jezeli usterka wynika z
jakiegos pola to nie dotyczy tylko malego wycinka obrazu (mniej wiecej
10x10 cm w prawym dolnym narozniku).

A dodam jeszcze, ze tam gdzie mieszka jest wykonana nowa instalacja
elektryczna wiec to tez chyba nie jest przyczyna. Zreszta inny monitor
pracujacy w tym miejscu dzialal OK. Ta iiyama tez na poczatku pracowala
poprawnie.

Pozdrawiam
Bartek