Re: Proszę o pomoc

Autor: Tim26 <tim264_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 11:47:49 MET

Użytkownik jarek napisał:

> Mam starą kartę TV nazwa AVerTV sterowniki po system 98 ale nie mam
> sterowniki!!
> w tym płycie jest nazwa conexant Fusion 878A szukam pod system windows XP
>
> Proszę o sterowniki pod systemem windows XP bo nie wiem gdzie mam szukać
> może ktoś
> ma sterowniki.
>
> Pozdrawiam Jarek

Zainstaluj na sterownikach dla NT czy win2000.
Pamietam ze działało ale dość czesto wysypywał sie i nie działały
niektóre funkcje.
Kiedyś czytałem tez o uniwerslnych sterownikach pod Tunery telewizyjne.
Tutaj jest link do sterów ściągnij pod 2000 i powinno działać:
http://partner.optimus.pl/sterowniki/Sterowniki/Karty_telewizyjne/