Re: Notebook Toshiba - problem z matrycą

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 00:25:51 MET

Witam,

W artykule cnlih4$pev$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Peter z adresu <petergp@op.pl> napisał(a):
> Witam
> Posiadam Toshibe Satelitte pro, i problem polega na tym że podobno
> miał uszkodzony przetwornik (nie wyświetlał obrazu , ciemno widze
> ciemność ) gość z ACSERWIS powiedział że jest owa przetwornica
> uszkodzona i faktycznie sprawdziłem , coś szumiała dziwnie , kupiłem
> nową i co się okazało , na nowej matryca świeci na jasno , a gdzie
> obraz , nie wiecie jaki co to może być przyczyną

Ale tak calkowicie na jasno ? Ze jest zupelnie biala ? Bo to by sugerowalo
brak sygnalu wideo dla matrycy.
Moze wyczepil Ci sie przy calej tej operacji kabel sygnałowy ? Nie wiem jak
to by moglo sie stac, ale...

A jesli masz na mysli, ze widac ogolnie ze podswietlanie dziala, jest w
normalnych granicach podswietlona matryca, tak jak zawsze podczas normalnej,
prawidlowej pracy notebooka, ale nie ma zupelnie tresci na ekranie, to
mozesz miec taki przypadek, jak ja kiedys mialem z pewnym notebookiem
opartym na konstrukcji Acera/Aopena. Dzialo sie dokladnie tak po wlozeniu
nowiutenkich inwerterow (czy jak wolisz przerwornic) do starych plyt (z
nowymi plytami byloby pewnie ok). Kewstia lezala w ...w co trudno chyba
uwierzyc, ale w biosie czy raczej w firmware tego inwertera. Po
przelutowaniu kosci ze starego inv. tresc pojawila sie...a ja odetchnalem z
ulga:)

Tak ze tu mozesz miec tez problem. Albo postaraj sie o nowszy BIOS do MB
(moze pomoze), albo o strasza wersje inwertera.

Pozdrawiam,

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *