Abit KT7A + Duron 600

Autor: pjotr <pjotr_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 23:46:28 MET

Witam,
posiadam w/w plyte w wersji 1.0, do tej pory Duron chodzil na normalnych
ustawieniach 6x100 MHz. Poniewaz zaczelo mi brakowac wydajnosci, przed
zakupem nowego proca postanowilem jeszcze wycisnac ze starego co sie da-i tu
pojawil sie problem. Max mnoznik jaki moge ustawic to 6.5 (D jest z tej
'starej' wersji bez blokady mnoznika,wiec nie trzeba laczyc mostkow L1),
przy ustawieniu na 7 komputer sie nie bootuje, podobnie z magistrala - max.
moge ustawic 115, powyzej tej wartosci komp sie wykrzacza przy starcie, przy
czym temperatura jest w granicach 40C. I pytanie odnosnie tego-dlaczego nie
moge bardziej podkrecic tego proca-z tego co mi wiadomo, to krecily sie one
do nawet 900MHz, ja max wyciagam z tego 750MHz (przy napieciu 1.7V, mnozniku
6.5 i magistrali 103 MHz).
I jeszcze jedno - czy na ta plyte moge wsadzic jakiegos Athlona XP,
powiedzmy 2400+ ??
dzieki za pomoc
pjotr