obudowa midi co polecacie?

Autor: Rafal Qbiak <rafal_kubiak-nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 23:49:20 MET

Hello chcialem wymienic obudowe.
budzet to raczej nie wiecej niz 450 zeta. w archiwum pojawia sie dosyc
czesto chieftec, ale jak wpadlem na strone z obudowami, to kilka typow
mnie powalilo.
Generalnie chodzi mi o to, zeby obudowa byla naprawde cicha i miala
dobry zasilacz - oczywiscie za kase z budzetu - i w miare
perspektywiczna czyli jesli za jakis czas odbije mi na upgrade sprzetu,
zeby mogla posluzyc.
w tej chwili na pokladzie mam athlona na plytce asusa. procek jest
chlodzony przez zalamana montowanego do "sledzi" od zlacz pci. cdrw i
dvd karta firewire.
wielkie dzieki za wszelkie sugestie.
pozdrowienia
Ralf