Re: Instalator Winows XP zawiesza sie

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 22:10:36 MET

> Kiedyś jak instalowałem XP na PII 350 na i440 BX to podobnież nie chciał
> się
> instalować. Natomiast win2000 poszedł bez problemu. Moim zdaniem sprzęt
> dla
> tego systemu może być starawy ale może się mylę.

Na pewno się mylisz. XP udało się zainstalować na K6-2/330 i 128MB. A
takie problemy mogą występować z setki powodów. Słyszałem że z niektórymi
kartami nVidii (GeForce2 ?) nie dało się zainstalować XP. Przy
przetaktowanej szynie PCI (FSB 75 zamiast 66 MHz), nie udało się
zainstalować XP ani W2k. Natomiast W98 się instalował. Może też być
problem z pamięcią RAM (uszkodzona, przetaktowana) itp.

Wonder