Problem z TV-Out, a myslalem ze umie z tym powalczyc :-(

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 21:18:53 MET

Witam,
przejzalem archiwum ale i sam jestem zaprawiony w bojach jesli idzie o
obraz z komputera na TV. Wczesniej udalo mi sie uzyskac kolor na geforce
2mx jak i przy obecnej karcie, tj Radeonie 8500LE.
W geforcie problemem w uzyskaniu koloru byl wybor systemu PAL (zamiana z
NTSC) Kolor sie pojawil
W Radeonie 8500LE problem byl juz troche bardziej skomplikowany.
Potrzebny byl specjalny kabel s-video siedmiopinowy (po drugiej stronie
chinch). Znow udalo mi sie uzyskac kolor.

Dzis zakupilem laptopa (Toshiba, centrino 1,5 GHz, 512MB, 60GB, Radeon
9700). Wlasnie sie nim bawie i probowalem podpiac laptopa pod TV. Obraz
owszem jest, ale czarnobialy :-(
Port S-Video w laptopie jak widac na zalaczonej fotce ma tylko 4 piny
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/laptop_tvout
(choc w srodku siedzi radeon) wiec oryginalnego kabla 7-pinowego od
mojego radka nie podepne. Mam taka uniwersalna przelotke
z jednej strony 4-pinowe S-video:
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/s_video_kabel
a z drugiej chinch:
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/chinch_kabel

No i obraz jest czarnobialy :-(
Zmiany na wszelkie mozliwe "PALe" nie pomoglo.

Ma ktos jakis pomysl???!

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"dopchamy wreszcie w ktoryms tam roku,