Re: Partition Magic i HDD

Autor: PePe_M <spam_at_nie.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 20:56:46 MET

W artykule cnlia0$oee$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Tomcio z adresu <tom_ful@wp.pl> napisał(a):

> Tak to jest jak sie partycjonuje pod XP :/ Nie wiem czy dobre
> rozwiazanie ale ja to robie tak ze pierwsza partycje zakladladam pod
> DOS'em :D

ja mialem do tej pory system na drugim dysku, a ten dopiero co kupilem.
Zalozy;em partycje pod partition magiciem.
Pozniej zdecydowalem ze ten dysk ustawie jako master i na nim bede mial
system.
Spieszylem sie bardzo podczas instalowania XP i usunalem 1 partycje, ale
pozniej ja na nowo zalozylem, kolejne pozostaly bez uszczerbku, no ale
najwyrazniej widac ze to sie partition magicowi nie podoba.
Coz czeka mnie kolejna instalacja. Fdisk w ruch :D

--
PePe_M