2 WinMe w jednym komp.

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 20:29:19 MET

Mam spory problem. Zanim dostane nowa plytke z Win2000, musze miec
dzialajacy komputer.
Dzis mam taka konfiguracje: 2 dyski, 1 stary, 20 GB, 2 partycje i 1 nowy, 80
GB 2 partycje. Na starym mam WinME, ktory mi juz prawie nie dziala. Na nowym
chcialam zainstalowac Win2000 ale okazalo sie w polowie instalacji, ze
plytka jest uszkodzona. Wyglada to tak:
C - stary C
D - nowy C
E - stary D
F - nowy D

Win2000, niedokonczona instalacje, mam na D.
Poniewaz nie wiem, kiedy dostane plyte z nowym Win2000, a przez te kilka dni
musze dokonczyc moja prace, wpadlam na pomysl zainstalowania drugiego WinME
na tej partycji D. Pytanko: czy da sie to zrobic? Chcialabym miec dostep do
obu systemow, dobrze by bylo, jesli to sie da zrobic przez obecnego Boot
Managera. Ale czy on sie bedzie w ogole pokazywal przy wlaczaniu??? Co mi
radzicie?

dziekuje,
magda