Re: Jakiego notebooka polecacie !?

Autor: ksmx <ksmx_spamnothanks__at_plusnet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 20:06:46 MET

Użytkownik "MarekK" <marek_kozak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cnl5bk$kk2$1@news.onet.pl...
> Mam zamiar kupic notebooka.
> Ze względu na koszty bedzie to sprzet uzywany poleasingowy mam max
> 2000PLN.
> Zastanawiam się nad IBM TP 600x lub COMPAQ M300 (ok PIII 600, 10GB, 128MB

600X ma super klawiature. Generalnie jest dosyc wolny, baterie padaja
szybko.

> Ewentualnie jakie inne modele lub marki polecacie?

Uwielbialem moja Toshibe Portege 7220CT. Bajka.
Zgrabny, lekki, cienki.

> Moze znacie jakies zaufane firmy, ktore sprzedaja taki sprzet okolice
> Opola
> wzglednie Wroclaw lub Gliwice.
> Jesli macie jakies sugestie na co zwrocic uwage przy kupnie?

1) waga , maks 2.5kg
2) grubosc maks, 30mm
3) obudowa ze stopów, nie z plastiku,
4) klawiatura, która nie puka bo jest na zaczepach,
5) matryca 13-14",
6) procek, koniecznie w wersji M. Niektóre
IBM 600X nie mają mobilnego procesora.

Na co zwracać uwagę:

- luzy na w matrycy,
- zawiasy czy nie były klejone.

> Jakich modeli unikac (awaryjnosc), i co najczesciej pada ?

Najcześciej pada klapa z matrycą, zawiasy.
Unikać Gerikom, California Access, Actina
i inne, są to gówna z plastiku, niestety.

Moje typy to Compaq Armada M700, IBM 600X
z prockiem minimum 600MHz, IBM T20 (trochę taki
nijaki), Toshiba z serii Portege 7200CT (ze stacją
dokującą koniecznie). Z maluchów polecam Toshiby
Portege 3440-3480 (też ze stacjami dokującymi).
Nie polecam laptopów Sony.

ksmx