Samoczynne włączanie się kompa

Autor: Michał Goławski <cahir83_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 16:14:18 MET

Witam
Mam mały problem z kompem i kompletnie nie wiem gdzie rozpocząć poszukiwania
usterki. Ostnio dwa razy włączył mi sie sam komp, może ktoś kiedyś zetknął się
z takim problemem i wie w czym może tkwić problem (zailacz, płyta).
Mój koomp:
- Barton 2500+(podkręcony na 3200),
- Płyta głowna MSI K7N2Delta2,
- 2x256 400DDR TwinMos 2.5CL,
- Zasilacz Fell 300W
- połączenie do routera (jadnak u innych w sieci ten błąd nie występuje),
Dodam że w tym samym pomieszczeniu stoi drugi komp kumpla i działa wporzo,
także wykluczyłem skoki napięcia (mieszkanie w bloku). Czekam na wasze
pomysły.

---------
Z góry dziękuj i pozdrawiam