Ktory modem USB z oferty Neostrady?

Autor: Krzysztof Koterski <berserksangr_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 13:20:07 MET

Planuje postawienie na Linux Slackware routera, ktory bedzie zapewnial
dostep do Sieci (przez Neostrade 1 Mbit) dla malej sieci lokalnej.

Aktualnie w promocji za 1 PLN sa modemy:

1. SAGEM F@ST 800 USB
2. THOMSON Speed Touch 330 USB

Ktory z nich wybrac? Oczywiscie zalezy mi na mozliwie najwiekszej
bezawaryjnosci i kulturze pracy oraz mozliwosci odpalenia go pod Slackware
10.0 z najnowszym stabilnym kernelem. Obie firmy nie kojarza mi sie
najlepiej...