Filtr na łącze or sth ...

Autor: Pawel G. <dopesson_at_neostrada.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 12:33:07 MET

Witam!
    Mam następujący problem: Mam Neostrade rodzieloną routerem Asmax AR-800
C2 na 2 komputery. Kiedy na jednym próbuje grać np. w Couterstrike, a na
drugim ktoś coś ściaga lub chodzi "intensywnie" po stronach, pingi w grach u
mnie są za wysokie. Co z tym zrobić? Z tego co wiem mój router nie ma
możliwości konfigurcji, zmiany z dynamicznie przydzielanego łącza na
statyczne. Może jest jakiś program do ustawiania priorytetów portów, bul
jakiś program który się za uruchomić na 2gim komputerze, który nie dopuślu
do zakłócenia pingów na moim kompie?
Pozdraiwam;
PG.