Poswiata na monitorze

Autor: Jacek <jackoski_at_poczta.fm>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 12:24:40 MET

Mam taki problem i mam nadzieje, ze ktos z grupowiczow bedzie wiedzial.

Wkladam nowa karte graficzna do kompa a tu na monitorze (Siemens Nixdorf
17') w rozdzielczosci np. 1024/768 100hz jest poswiata za ikonami literkami
itp... obraz okropnie rozmazany. Jak schodze troche z odswiezaniem to jest
troche lepiej ale nawet przy 60hz kiedy obraz juz migocze widac caly czas
poswiate. Ta nowa karta to Point of view GeFORCE6800GT wczesniej mialem
Leadteka Winfasta 6800 a jeszcze wczesniej Creative GF4200 i bylo wszystko
git obraz zyleta. Sprawdzalem tez na starej RivieTNT tez zyleta. Co to moze
byc?? Czytalem gdzies,ze to karta graficzna zdycha ale przeciez to nowka i
jeszcze fabryka pachnie :) Zasilacz w kompie mam 430W