P³yta Biostar TBC + dysk 80GB + Pentium III

Autor: loookash <loookash_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 11:32:12 MET

    Witam

    Mam p³ytê g³ówn± Biostar TBC na chipsecie BX. Znajduje siê na niej BIOS
Award w wersji 4.51PG. Ostatnio chcia³em zamieniæ dysk. Teraz mam hd IBM
80GB. Dysk nie jest widziany przez BIOS w czasie rozruchu. Wiem, ¿e chodzi o
za star± wersjê BIOS-u. Niestety nie potrafie uaktualniæ BIOS-u przy pomocy
narzêdzi dostê pnych na stronie producenta (wystêpujê b³êdy podczas
flashowania, konkretnie twierdzi, ¿e stary bios ma ponak 200kB, a nowy tylko
128kB).
    W tej chwili dysk ma za³o¿ony clip na 32 GB.
    Czy jest jaki¶ sposób na bootowanie komputera np.: z dyskietki lub p³yty
CD. Z tego co zauwa¿y³em to win2k widzi dysk (bez za³o¿onego clipu). Mo¿e
mo¿na to zrobiæ np.: z bootloadera linuxa.

pozdr

£ukasz