Re: Dodatkowy wentylator w obudowie

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 10:37:47 MET

Jaged napisał:

> Uważam, że zakładając Arctica w obudowę, który wyciąga powietrze
> nie ma szans uzyskać takich wyników jeśli chodzi o temperaturę.

U mnie w obudowie (Chieftec BX) na Athlonie 1800+ mam Arctica Copper
Silent 2 (bez termoregulacji) pracującego ze stałą prędkością 2200
RPM. Kiedyś miałem w IDLE ok. 47 stopni na procku, a w stresie temp.
skakała nawet do 58. Potem dołożyłem na wyciągu 2 wentyle Arctic
Cooling Fan Pro TC i już zauważyłem spadek temp. o ok. 3-4 st. Na
dokładkę doszły potem 4 wentyle Zalman ZM-F2 (92mm) - 2 do
chłodzenia dysków i 2 do kart PCI/AGP. To był najbardziej odczuwalny
spadek temp. - teraz w IDLE mam ok. 38 stopni, a w największym
stresie ledwo osiąga 45.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/