Re: Windows xp + maxtor sata = duzy problem

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 08:50:18 MET

Użytkownik "Sławomir S (Pejsu)" <tv5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cnjcj0$o6s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> mam problem z moim komputerem. posiadam plyte epoxa oraz dysk maxtora na
> sata. Problem polega na tym ze co tydzien srednio rozwala mi sie system .
> tablica partycji idze w mak . nie mam juz sily na ciagle stawianie
> systemu.
> moj sytem to win xp HE dysk jest podzielony i sformatowany na ntfs .
> Panowie
> poradzcie cos co by tu zrobic zeby to chodzilo jak nalezy.
>
> z gory dzieki
>

> pozdrawiam

Jeśli sprzęt pracuje poprawnie, ściągnij ze strony producenta płyty
najnowsze sterowniki do SATA. Kiedys miałem na płycie KT-600 tak, że system
przy każdorazowym uruchamianiu sprawdzał system plików, uważał że zamknięcie
nie było naturalne. W rezultacie rozsypał się. Po wymianie sterowników na
najnowsze problem całkowicie ustąpił.