Re: nie moj

Autor: deto <detoWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 08:48:13 MET

Hey,

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:14iaznlbrhlnu.dlg@powered.by.sniper...
> Słabo (krótko?) grupę śledzisz, dlatego pewnych spraw masz prawo nie

No chyba jednak nie krotko (3 albo 4 lata ? nie pamietam;) ... aczkolwiek
ostatnio cos slabo :)

> rozumieć. Prześledź kilkanaście postów Jerry.J-a, a zrozumiesz o co
> biega: http://tinyurl.com/3s28t

Wiem wiem ... juz teraz kojarze po Twoim zarcie. Niezwykle udany :)

> Eeeetam, świeżyzna. Jej powstanie opisałem w tym wątku:
> http://tinyurl.com/65qyw

Wlasnie to zauwazylem. Pech chcial ze ten watek przeczytalem wczesniej a
jakos nie zwrocilem uwagi na url ;)

> No i właśnie dlatego ta strona ;)

No teraz juz wiem :-) ... ze Ci sie chcialo :)

Pozdrawiam, Paweł