Problem

Autor: pp <piotr_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 21:57:10 MET

Mam internet drogą radiowa z innego domu gdzie jest telefon(ja niestety nie
mam telefonu tp) do mojego jednego kom SERWER (system 2000) dochodzi
internet z tego komp. rozprowadzam go w domu po przez sieć(słicz- sory za
złą pisownie) na dwa pozostałe komp. nazwijmy je KOM1 i KOM2 (system XP).
Problem:

*** z tych komputerów KOM1 i KOM2 mogę wysyłać na gr. dyskusyjne a z
SERWERA nie !!! (Jest ta sama konfiguracja w Outlooku Express) co może być
przyczyną .

Pozdrawiam