Re: Roznica pomiedzy Matroxem G450 a Matroxem G 550

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 21:31:43 MET

W dniu Thu, 18 Nov 2004 20:54:34 +0100, osoba określana zwykle jako
thin-man pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jeżeli mówimy o przejściówce z DVI to transmituje ona sygnał do
>monitora analogowego czyli analogowy. Co nie zmienia faktu, że przy
>dobrze wykonanych złączach straty sygnału są pomijalnie małe:-)

No to chyba czegoś nie zrozumiałem. Jeżeli ma być
DVI->przejściówka->analog->monitor, to faktycznie, może cośtam bruździć,
ale też wydaje mi się, że niewiele.

Pozdrawiam

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft  Office  2000: Wyrzucasz wszystkie
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' środki uspokajające