Re: Połączenie przez LPT

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 20:32:14 MET

> ja tez robiłem to pod 98 i chyba nie było problemoow. Pamiętam tylko ze
> trzeba było doinstalowac jakieś protokoły i wszystko ładnie chodziło

Kabel mam niby do łączenia kompów (przynajmniej za taki zapłaciłem-po obu
stonach wtyczki męskie tak że w miejsce drukarek pasują).
Próbowałem i pod WC i pod win. Łącze między win 95 a 98. Kompy niby tam
kabel znajdują i szukają połączenia i tyle. Protokoły są te same, więc nie
wiem
już co robić.
A na grupie windosowej nie pytam bo jest martwa.