Re: Wasz Idol przemawia..............

Autor: thegt <thegt_at_CUTMEm-net.arbornet.org>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 19:46:02 MET

Użytkownik "thegt" <thegt@CUTMEm-net.arbornet.org> napisał w wiadomości
news:cniq9j$68b$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krzysztof" <Krzych3@gmx.de> napisał w wiadomości

> Dokladnie. Pozwole sobie zacytowac:
> "Nie polecam Samsungów, coś też niektórymi Maxtorami było nie tak, ale
> najgorsze są SAMSUNGi " oraz wychwalanie Segate'a.
> Osobiscie mam zupelnie inne zdanie o tych dyskach; w sprzecie, w ktorym
> mialem doczynienia, duzo wiecej problemow bylo z Segate'ami, a praktycznie
> wogole z Samsungami, wrecz przeciwnie, pracowalem juz na dyskach Samsunga
> (nie tylko tych nowych) i praktycznie ani razu nie mialem z nimi
problemow.

Aha.. i jeszcze:
"drukarki HP maja super jakosć - w domu taki sprzęt może chodzić z 20 lat :)
"
Hmm... nom ja mialem juz 2 drukarki tejze firmy i zadna nie dozyla nawet 5
lat:/ Byly to drukarki bodajze DeskJet 620 i 510 (nie pamietam dokladnie
wiec moglem pomyslic numerki;)) i obydwie gdzies po 3 latkach byly juz nie
do uzytku.. Ja osobiscie odradzilbym ta firme, ale coz.... sa gusta i
gusciki;)
A co do napedow LG to musze sie zgodzic w 100%;)

Pozdrawiam!