Re: LiteOn SOHW-1633S

Autor: JanuSz <jsepWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 18:45:05 MET

> "PG" <xxxx@xxxx.pl> wrote in message
> >

> LiteOn ? - przecież to szajs ! :)
>
> Zobacz tu: sniper10000.republika.pl/JerryJFanClub/JerryJFanClub.html

Oczywiście, jak zwykle, masz rację, co do tego szajsu, ale nie wiadamo dlaczego
(pewnie przez pomyłkę) radzi sobie z tym zabezpieczeniem, oczywiście z równie
szajsowatym oprogramowaniem (np. Acohol 120%).

Sporo na temat napędu jest tu:

http://www.cdrinfo.pl/artykuly/Recenzja_LiteOn_SOHW_1633S/index.php

Oczywiście niska cena napędu jest tylko potwierdzeniem jego szajsowatości.
A już całkiem złośliwy jest fakt, że moja pracuje kiklka miesięcy bez
zastrzeżen, a poprzedni TEAC nie dość, że fiksował i nie chciał nagrywać nic
oprócz Verbatima, to jeszcze padł. No, ale on był drogi.