HP LJ 4+ rozmazany wydruk

Autor: Marcin Magiera <mmagiera.sioztym_at_smlw.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 18:37:44 MET

Witam,

 Mam drukarkę HP LJ 4+ a przy okacji następujący problem z drukowaniem
:) Otóż "od czasu do czasu", a ostantnio to nawet całkiem często, przy
drukowaniu tekstu wydruk wychodzi niewyraźny, wygląda to tak, jakby
literki falowały :) Bywa, że cała strona jest tak wydrukowana, czasami
tylko pół. Próbowałem zmieniać ustawienia drukarki, zmieniać poziom RET
czy rozdzielczość druku. Próbowałe drukować na innym kartridżu, jednak
ciągle jest to samo. Czy ktoś wie co może być przyczyną, jak to usunąć i
ile by to kosztowało ? Z góry dzięki za odpowiedź.

--
Pozdrawiam,
Marcin Magiera