Monitor LCD

Autor: Kot <garfield21_at_interia-noSPAM.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 17:51:54 MET

Witam

Chce sobie kupic jaksi monitorek LCD .....
i nie wiem na jaki sie zdecydowac :-)
zastanawiam sie jaki lepiej czy 15 czy 17 bo roznica w cenie jest
az tak bardzo duza i bylbym sklonny dolozyc te PLN.
Tylko ze wydaje mi sie ze rozdzielczosc 17 - 1280x1024 moze byc dla mnie
za duza - teksty niezbyt wyrazne :-/ a to dla mnie wazne bo kompa uzywam
glownie do programowania, pisania itp. czasem jakis filmik i praktycznie
zadnych gierek :-]
Bylem w 1 sklepie to 17 miala przestawiona rozdzielczosc na 1024x768 .....
moze ktos uzywa 17 i jak sie na tym czyta texty itp w nominalnej rozdz .....
Kolejna sprawa to to ze mam grafike GeForce2Mx 32Mb bez dvi i ciekawe czy
duzo
gorsza jest jakos obrazu przez zlacze D-SUB - nie chce kupowac nowej karty
bo ta mi w zupelnosci wystarcza.
no i moze jakies polecicie ciekawe modele w cenie do 1500 - im taniej tym
lepiej :-]

chyba wybiore z tych ponizej, a moze cos innego :-] :
[17]
17" LG Flatron L1710S 1389
17" LG Flatron L1715S 1379
17" LG Flatron L1730S 1419