Re: cyfrowe karty SAT na PCI

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 16:36:59 MET

Witam,

>Jesli tak to prosze o jakies spostrzerzenia, jaka jest jakosc odbioru itp.
>Poza tym mam jeszcze pytanie techniczne, mianowicie chcialbym zeby oprucz
>karty, ktora sciagalaby sygnal z satelity, w drugim pokoju stal normalny
>dekoder cyfry + czy cyfrowego polsatu, ktory pracuje zupelnie niezaleznie od
>karty TV SAT. Czy aby osiagnac cos takiego musze dokupywac dodatkowy
>konwerter, czy tez wystarczy tylko przejsciowka

Lepszym miejscem byłaby grupa pl.rec.telewizja. ZTCP od zawsze były
tam takie dyskusje, dostałby pan więcej porad od ludzi którzy używają
takiego sprzętu.

W każdym razie proszę zapomnieć o rozdzialaniu sygnału tak jak to się
robi przy okazji normalnej anteny. Każdy odbiornik TV-SAT puszcza do
konwerstera napięcie zasilające. Jeśli podłączy pan dwa na raz to
spali się konwerter. Nalezy kupić specjalny, taki z dwoma / trzema
itd. wejściami.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała