Re: Migotanie LCD w laptopie a dysk twardy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 13:53:49 MET

W dniu Thu, 18 Nov 2004 12:23:32 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
dfg sdf pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Bateria jest już dosyć słaba, i już jej praktycznie nie używam.
>Zjawisko występuje gdy zasilam z sieci niezależnie od tego, czy bateria jest
>włożona, czy nie.
>Zastanawia mnie czy może to być kwestia sowtware'owa.

Ja bym podejrzewał jednak coś sprzętowego. Zwłaszcza jakby było na
bateriach. A skoro z sieci też tak działa to... może zasilacz nie
wyrabia?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft   Office  2000:  Łatwiej  wszystko
\  Kruk@epsilon.eu.org   / znieść